home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Posle DS3, "Sitroen" uvodi DS4 u svoj „idealni tim“. Već je dobio nagradu za najlepšu spoljašnost i unutrašnjost

Biti drugačiji!

Odmah primećujemo gde je na modelu DS4 tačka ekscentričnosti, osobina koja je zaštitni znak "Sitroena". Zadnji prozori, naime, ne mogu da se spuste. To nije praktično, ali je ipak originalno za trend-set klasu, koja nalaže izdvajanje iz mora jednakih. Tako je ovaj model, hteo ne hteo, postao pravi kupe!

Sve ostalo je, uključujući vozne performanse, "u fulu". Osetili smo to na svetskoj premijeri modela "sitroena DS4" u Barseloni. Francuzi nastavljaju da prave "idealan tim". Prvi igrač je DS3, lovac na svetske nagrade i dobitnik priznanja "Top gira" za najbolji auto godine. Za oko mesec dana u prodajne salone kompanije "Vitro grup" stiže i DS4, dok će triling biti zatvoren krstaricom DS5 na jesen.

Grubo rečeno, DS4 je premijum model "sitroena C4" i koštaće u proseku 3.000 evra više.

Iako još nije u prodaji, već je ovenčan sa dve prestižne nagrada - za najlepši automobil na svetu i najlepši enterijer! Zato da ne filozofiramo o dizajnu. Pomenimo samo detalje, poput zatamnjenih farova, otmenog zadnjeg dela sa svetlima u obliku bumeranga.

Zanimljivo je vešto "skrivanje" zadnjih vrata. Naime, hromirana lajsna mađioničarski privlači pogled, dok kvaka u stilu "alfe 147" ostaje neprimetna...

Kabina je remek-delo. Upotrebljena je blaga doza takozvanog svemirskog dizajna.

Materijali, završna obrada i štofovi su na najvišem nivou. Dezen kože zaslužuje nagradu za dizajn... Svaki instrument oivičen je hromom i usmeren ka vozaču. Napred ima dosta mesta, a pozadi ni putnici visoki 190 cm neće udarati glavom u krov. Odlična ponuda prostora za auto dugačak 4,27 m, uključujući upotrebljiv gepek od 370 litra.

Savršenim španskim asfaltom vozili smo naftaš 2,0 HDi od 163 KS. Svih 340 Nm obrtnog momenta na raspolaganju su već pri 2.000 obrtaja - dakle, snaga koja ne mora da se čeka. U mešovitom režimu trošio je 6,3 litra. Seli smo i za volan benzinca 1,6 THP od 200 KS sa momentom od 275 Nm na 1.700 obrtaja. Pravi sportista s magičnim zvukom iz auspuha, koji je dorađen akustičnim intervencijama kako bi svirao oktansku simfoniju!

Sve zajedno, jak doživljaj pred upravljačem. "Sitroen DS4" zna kako da pokaže svet iz lepše perspektive. Osećaj vrhunskih performansi u društvu ogromne količine stila donosi sve preduslove da put postane avantura.

Pet boja kože

Vlasnici mogu da "oboje" kabinu DS4 u pet kožnih kombinacija, uključujući izbor od dve ton nijanse. Najjači modeli (Range-topping) opremljeni su visokokvalitetnom kožom na instrument tabli i panelima vrata - zajedno sa "narukvica" dizajnom na sedištima.

Mikrohibrid

Ekološki DS4 moći će da se kupi i u mikrohibridnoj "Sitroenovoj" i-HDi tehnologiji, sa ekonomičnim 1,6 HDi motorom od 110 KS. Ima "stop i start" sistem, drugom generacijom reverzibilnih alternatora i "i-buster", funkcijom koja odmah restartuje motor (0,4 sekundi). Elektronski kontrolisan alternator obnavlja energiju tokom kočenja, dok elektronski menjač (EGS) optimizuje promene brzine. Dovoljno za smanjenje potrošnje goriva do 15 odsto u gradu.

Kreativna tehnologija


Kabina DS4 opremljena je takozvanom kreativnom tehnologijom. Tu je audio-sistem sa softverom za efikasno prostiranje zvuka, "i-tač" sistem (SOS taster), koji pritiskom na dugme upućuje pozive za pomoć na putu. Dostupan je i sistem za nadzor mrtvog ugla sa četiri ultrazvučna senzora.

SITROEN DS4

Dužina: 4,27 m
Širina: 1,81 m
Visina: 1,53 m
Menjač: šestostepeni
Prtljažnik: 370 l

AGREGATI

Dizeli
1,6 HDi (110 KS)
2,0 HDi (163 KS)

Benzinci

1,6 VTi (120 KS)
1,6 THP (155 KS)
1,6 THP (200 KS)

Autor : Mladen Radulović

Foto : Citroen


čitanja : 5597



Komentari

"Zadnji prozori, naime, ne mogu da se spuste. To nije praktično, ali je ipak originalno za trend-set klasu, koja nalaže izdvajanje iz mora jednakih. Tako je ovaj model, hteo ne hteo, postao pravi kupe!" Je l' ovo moguce? Nisam znao....Koja glupost! Nadam se da nisam razumeo kako treba...

Autor Uros Cuore Sportivo 30 Maj 2011, 16:12

Zasta nema, vidi se na slici skroz levo (sumnjam da premijum model ne nudi zadnje podizace kao standard):

http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds4/1600x1200/wallpaper_35.htm

Na stranu sve,zaista prelep i originalan auto.

Autor Uros Cuore Sportivo 30 Maj 2011, 16:22

Lep jeste, ali ima i lepših auta od njega, ne kapiram zbog čega je dobio nagradu. Enterijer takodje jeste odličan, ali opet ništa "nevidjeno"...

Biće ko sa DS3 za kojim sam se okretao čitavih mesec dana...

Autor Djordje 30 Maj 2011, 16:35

Samo neko zao može da kudi ovakav auto.
Ovo se ne viđa svaki dan.
Ja sam ga hvalio još od rendera, pa preko koncepta do finalnog modela.
A sada ko nije pročitao da ponovim:
Materijali, završna obrada i štofovi su na najvišem nivou. Dezen kože zaslužuje nagradu za dizajn... Svaki instrument oivičen je hromom i usmeren ka vozaču, znači nije skaj, nije plastika obojena sivom bojom VEĆ HROM, metal, nerđajući.
Lepo su rekli u AutoBildu da DS linija ima materijale svojstvene visokoj klasi.
A 3.000 više košta od modela C4.
I još nešto, MOTORI SU IZRADjENI U SARADNjI SA BMW-om

Autor Dejan L 30 Maj 2011, 17:57

Odličan ! Avangarda. Mogli su i prednju kvaku da smeste isto kao i zadnju, na stub.

Autor PITBULL™ 30 Maj 2011, 18:14

Каква шамарчина и пежоу и реноу,напред ситроен, увек је био авангардан.

Autor баша мркаљ 30 Maj 2011, 19:15

Nekako je cudno visok. Kao da su odvrnuli amortizere do kraja :)))

Autor Barosso 30 Maj 2011, 19:18

@ баша мркаљ
A jel ti misliš da će Peugeot kao većinski vlasnik PSA grupacije da ćuti?
http://carstyling.ru/resources/concept/2011_Peugeot_SXC_Concept_02.jpg

Autor Dejan L 30 Maj 2011, 19:30

grand picasso..

Autor NemanjaBB 30 Maj 2011, 23:25

Auto je zaista fenomenalan... i ovo nije samarcina francuzima nego nemcima :)

Pogotovo BMW-u, sa njegovom smesnom instument tablom, koje jeste pregledna i savrseno jednostavna, ali je zaista dosadila i vreme je za promene! :)

Autor Gagi 31 Maj 2011, 00:28

Lep je auto, ne volim francuska kola, ali ovo stvarno deluje ok...

Autor Ivan Malagurski 31 Maj 2011, 06:17